måndag 15 november 2010

Grym vädertajming idag

Som synes en nästan helt klarblå himmel idag på vår första dykdag ute på stora havet. Ingen vind, sol och bra siktdjup - optimalt! Till och med instruktörerna var helt till sig eftersom det var den bästa sikten på länge. Min (Freddans) tryckutjämning tog några minuter innan det släppte. Emma däremot var nere på nolltid men uppe innan jag själv kommit ner. Hon hade svårt att hitta neutralläget (varken flyter upp eller ner) så hon for tydligen som en jojo innan hon gick upp till ytan och startade om. Vid det läget var jag på väg ner och den nya världen var redo att upptäckas! Allt gick sedan bra, det var helt underbart! Vi hoppas få se sköldpaddor imorrn :-)



Emma fortsätter:
Självklart har det blivit ett besök hos skräddaren, det är väl ett måste i Thailand. Freddie köpte en skjorta och för mig blev det en ny kostym med två blusar. På bilden är det utprovning av blus och byxor. Ser fint ut eller hur? Skulle verkligen kunna tänka mig beställa mer av honom när jag kommer hem, kläderna satt verkligen perfekt!

2 kommentarer:

Hjördis sa...

Vad härligt ni har det. Kram Hjördis

Pernilla sa...

Nice!!